Opciones para recibir un festivo!

18.00 h e 21.00 h “CineBox Ourense Multisesion: R.A.F. FACCIÓN DO EXÉRCITO VERMELLO (Der Baader Meinhof Komplex)” 2008, Alemaña, de Uli Edel (VOS castelán). Ciclo FILMES SELECCIONADOS organizado polo Cineclube Padre Feijoo de Ourense, onde o público que participou presentando os filmes do 2012, seleccionou previamente 2 títulos, quedando un terceiro, para que o público decida, consonte as pistas que se dan a coñecer antes da data final do ciclo. cineclubepf.blogspot.com.es

Sipnose: Alemaña, década dos 70: violentos atentados terroristas sacuden os alicercer da aínda fráxil democracia xermana. Os fillos radicalizados da xeración nazi, dirixidos por Andreas Baader (Moritz Bleibtreu), Ulrike Meinhof (Martina Gedeck) e Gudrun Ensslin (Johanna Wokalek) libran unha guerra mortal contra o que consideran o novo do fascismo: o imperialismo americano respaldado polo goberno alemán. O seu obxectivo é criar unha sociedade máis humana pero, ao empregar medios inhumanos, non só provocan terror e morte, se non que eles mesmos vóltanse inhumanos. O home encargado de darlles caza, o xefe da policía alemana Horst Herold (Bruno Ganz), aínda que no fondo os comprende, sabe que o que representan é a punta dunha iceberg…

20:00h Facultade de Ciencias da Comunicación USC Charla OS MEDIOS E O PODER DA ACTUALIDADE, ponente: Manolo Outeiriño, CICLO DE CHARLAS, MESAS REDONDAS E DEBATES SOBRE MEDIOS DE COMUNICACIÓNB, COOPERATIVISMO, ASEMBLEARISMO E CRISE FINANCIEIRA.

20.30h Auditorio Municipal “Desfeitos” de Teatro Galileo, unha comedia urbana escrita pola autora arxentina Febe Chaves, dirixida por Pedro Rubín e protagonizada por Fernando Morán, Ana Santos e Xosé López Baño “Tanas”.

20.30h Teatro Principal O home almofada” Trala función no FITO, a compañía ourensana Il Maquinario volve a representar ‘O home almofada’, unha adaptación do thriller de Martin Macdonagh cun achegamento á estética do cinema ou o comic na posta en escea desta historia, que combina violencia e crueldade co humor negro, para reflexionar sobre as consecuencias da educación baseada na violencia.

MÚSICA:

21.00 h, Café Pop Torgal: Little Wings + Os Amigos dos Musicos.

La banda ourensana Os Amigos dos Músicos abren la velada. Little Wings es el grupo de Kyle Field, una de las joyas ocultas del nuevo folk norteamericano. Su carrera empieza con un grupo llamado Rodríguez, donde se repartía las labores compositivas con un jovencísimo M. Ward. Después de un primer disco más que prometedor, cada uno tiró por su camino para empezar dos de las carreras más brillantes de la música de raíces de los últimos años. La carrera de Kyle Field ha dado varias vueltas desde entonces, siempre escapando de la suerte de su coetáneos y rodeado de alguno de los mejores músicos de su generación. Grabó al lado de Phil Elvrum (The Microphones, Mount Eerie) alguno de los mejores discos de éste, giró con artistas de la talla de Will Oldham, Grandaddy o Devendra Banhart, formando parte de su grupo en su primera gira acompañado. Siempre manteniendo una carrera en solitario llena de perlas como “Light Green Leaves” (K Records, 2002) o esa maravilla soul-folk que es “Magic Wand” (K Records, 2004), alternando épocas de mucha actividad con otras durmiendo literalmente al raso, condenado (es probable que para el sea más bien una bendición) a ser uno de esos raros cantantes que sus compañeros admiran y a los que el público parece volver la espalda.

Kyle Field sigue presentando su último disco después de 4 años de parón, “Black Grass” (RAD-Marriage Records, 2011), un trabajo que nos devuelve la belleza melancólica de los mejores Little Wings.

23.30h, Cafetería Yramka (San Cibrao de Viñas): Magoo’s + Carlos Jimenez y Mario Cea.

Doc Magoo’s​ La banda Luguesa más Ourensana estará por su segunda casa! Compartiendo concierto con dos de los mejores Guitarristas que ha dado este país! Don Carlos Jimenez (Bisbal, Malú, Pablo Alborán, Quijano…) y Don Mario Cea (La Unión, Quijano, Malú, OBK, Tequila..).