Orense Cultural nº16: 2ª Quicena de Diciembre

Día 16:

LICEO DE OURENSE, “Conferencia Mediciña e Nazismo”, Exposición “O SILENCIO DE AUSCHWITZ

20.30 TEATRO PRINCIPAL Concierto Benéfico a favor de ADO, Asociación de Personas con Discapacidad de Ourense.GALA “ETIQUETA NEGRA

20.30 TEATRO AUDITORIO MUNICIPAL “Torvaldo furioso “é unhapropostasinxela e clara, directa ó espectador, figura que El Óbolo Producciones introduce como interlocutor presente na propia obra.

21.30 CAFÉ CULTURAL AURIENSE ,CONCERTO “Silvia Penide

20.00 SALA RED SOUNDS “Creadoresde la memoria + Lil’ Pablo + Xbroth + JahTony” C/ Carriarico 32

Día 17:

20.00 INAUGURACIÓN DEL SUPERMERCADO DEL ARTE, La Fundación Cum laude esta Navidad , quiere poder ofrecerla posibilidad de tener una obra de arte por un precio módico .Por ello haconseguido que artistas noveles y consagrados vayan de la mano en esteSupermercado del Arte ,con el objetivo también de obtener fondos para el Albergue de Quiquijana en CuzcoPerú , donde la Fundación se hace cargo del salario de un profesor de español.Así el 50% de las ventas delSUPERMERCADO del Arte se destinaran a este proyecto solidario .
20.30TEATRO PRINCIPAL ” MI MAPA DE MADRID” A compañía Teatro de la Danza de Madrid presenta, unha comedia costumbrista sobre un vecindario do barrio de La Latina de Madrid, onde viven os personaxes que protagonizan a función.
22.00 café pop TORGAL “LITORAL + Pigmy”

23.30 CONCIERTO BOREA “MCarballo Trio”

MUSEO MUNICIPAL , EXPOSICIÓN DE FOTOGRAFÍA “NO GRANDE AZUL

Día 18:

12.00 y 17.00 AUDITORIO MUNICIPAL” A Maxia do Nadal
EXPOSICIÓN CASA DA XUVENTUDE FOTOGRAFÍA “A través dos meus ollos”, por Ana Iglesias

Día 19:

OUTONO FOTOGRÁFICO :CASA DA XUVENTUDE.Miradas Reflexivas, por Jorge Cacharrón
GALERIA MARISA MARIMÓN ; Obra de María Puertas

Día 20:

Exposición FOTOGRAFÍA : “CENTRO NOVACAIXAGALICIA”, “Ruth Matilda Anderson”. Plaza Mayor 4. Horario de lunes a viernes de 18 a 21, sábados, domingos y festivos : de 11 a14 y de 18 a 21.

Día 21:

EXPOSICIÓN GALERÍA VOLTER “A Mirada Fragmentada”, por Juan Adrio. O collage, o pathwork, o mosaico, son procedementos que teñen en común o efecto acumulación e fragmentación, e servenao fotógrafo Juan Adrio para xogarironicamente coa idea de actualidade como superficie, como imaxe, que se reproduce a si mesma

19.30 CENTRO CULTURAL DE LA DIPUTACIÓN presentación del último libro de Juanjo Lamelas. EL HOMBRE DE VITRUVIO

Día 22:

20.30 CONCIERTO DE NADAL .TEATRO PRINCIPAL. A Orquesta Sinfónica da Radio Nacional de Kiev é a responsable este ano do Concerto de Nadal. Baixo a dirección de VictorLemko.
EXPOSiCIÓN MUSEO MUNICIPAL ,obra de Leandro “O MUSEO EN OBRAS”.

Día 23:
21.00 AUDITORIO DE OURENSE CONCIERTO “Requiem, de Jose Carballido”

21.30 café cultural AURIENSE “Combo Dinamo”

22.30 CONCIERTO “Morphina + Me and the Hedgehog” SALA Red Sound

Día 24:

Exposición CENTRO CULTURAL DE LA DIPUTACIÓN DE OURENSE «20 anos de mecenado, conservación e difusión da arte da miniatura»

Día 25:

EXPOSICIÓN Prego de Oliver .Centro Cultural Deputación hasta el 20 de Febrero del 2012

Día 26:

17.00 TEATRO PRINCIPALMOTI Mostra de Teatro Infantil de Ourense. La Tirita de Teatro presenta Bajo mi cama una estrella: Miguel non é moiforte, ninmoiáxil, ninmoi rápido, pero é moivalente, pero como todo o mundo, ten un pouco do susto do amor e éntralle a ‘tembleira’ cada vez que a ve a ela. Pero é moivalentesempre que sexa de día e con sol, porque de noite coa oscuridade e a penumbra haicousas que parecen ser outras e eso non lle gusta. Da noche, a Miguel sólle gusta a Lua se está chea e locefermosa porque enche de luz as zonas escuras… A obra aborda os medos infantís e as cousas que nos siguen asustando por moi adultos que nos convirtamos.

19.00 AUDITORIO MUNICIPAL TEATRO INFANTIL “La niña farola”A compañía de Ballet Carmen Roche presenta La niña farola, un espectáculo no que a forza da danza combínase coa proxección de imaxes sorprendentes, unha posta en esceamoi evocadora e un vestiariomoi divertido. Unha función cun carácter onírico á par que cercano.

Día 27:

17.00 TEATRO PRINCIPAL MOTI.Caramuxo Teatro presenta” Zapatos”, unha obra de teatro para bebés, que narra todas esas historias que levan dentro os zapatos que xa non teñen dono.
17.00 AUDITORIO MUNICIPAL ,INFANTIL “Humanos”
A Compañía Marie de Jongh presenta Humanos, a historia de dous robots de apariencia humana que viven envoltosnunhafelicidade… aparente. Recrean constantemente conductas humanas, pero de forma bastante artificial. Probablemente pretenden actuar así indefinidamente, pero todo cambia cando un deles comeza a fallar. É unha historia que nos conta que nada é para sempre, pero que aínda así merece a pena vivir a vida. Os humánstemos límites e esos límites son os que nos empuxan a desenvolver as nosas ilimitadas posibilidades.
AUDITORIO DE OURENSE. CLAUSURA EXPOSICIÓN DE FOTOGRAFÍA .A exposición é unha selección das mellores fotografías participantes no XV Certame de fotografía Viña Do Campo.

Día 28:

17.00 TEATRO PRINCIPAL MOTI Mostra de Teatro Infantil de Ourense
Panamesiana Teatro/Janosch presentan “Oh Que bonito é Panamá!,” un xogo de teatro, monigotes, música e clown no que destacan valores como a inocencia, a amizade, o respeto, a naturezaou a ledicia das cousaspequenas como protagonistas absolutos. Seguindo o conto de Janosch, famoso autor xermano de literatura infantil, a obra conta a historia de douspersonaxes: Oso Pequeno e Tigre Pequeno, que viven nunhacasiña-caravana coa que deciden viaxar a Panamá, pensando que alá todo é máis bonito.

Día 29:

17.00 TEATRO PRINCIPAL MOTI Mostra de Teatro Infantil de OurenseExpresiónProduccións presenta Uxío no país de Patadecabra, un espectáculo de maxia, teatro, monicreques… un conto… un soño…

Día 30:
EXPOSICIÓN “ESTADO CRÍTICO 10COMISARIOS10ARTISTAS” SALA ALTERARTE , CAMPUS UNIVERSITARIO

Día 31:
EXPOSICIÓN ART ATLANTICA, MUESTRA DE PINTORES GALLEGOS, c/ Curros Enriquez 1