Ourense Cultural nº20: 2ª Quincena de Febrero

Día 16:

Club de lectura de Ourense. 19.30 h CAFÉ BOREA LA CENA” HERMAN KOCH, Asistencia libre, Organiza Fundación Cum Laude.

Día 17:

21.00h  CONCIERTO SalaTRoll “Muck and The Mires & The Out Takes”.

21.30. Arume, c/Ramon Puga 25 CONCIERTO “Double Couple Breakers”.

22.30 CAFÉ PLAZA Concierto-Recital ENAMORADOS en el Café plaza. Círculo Poético Ourensano.

Día 18:

EXPOSICIÓN  Prego de Oliver .Centro Cultural Deputación hasta el 20 de Febrero del 2012.

Día 19:

Exposición GALERÍA TONY FERRER,obra escultórica del autor, rúa  da canle.12.00 H. AUDITORIO MUNICIPAL , Mago Xacobe: 13 anos de Maxia.
Día 20:

A Sala Alterarte Campus Universitario  inaugura unha nova exposición da súa serie Estado Crítico. 10 comisarios 10 artistasNesta ocasión, a mostra, titulada Ensamlandet (Terra de Soidade), recolle obras da creadora Anna Katarina Martin e está comisariada pola crítica de arte Ánxela Caramés.

Día 21:

Galería de Arte Visol: “LATITUDES” obra de Vidal Souto, Tachibana y Alexandro

Día 22: EXPOSICIÓN , Centro Cultural de la Diputación, Acuarelas Paisaxes da alma, por UxíaVeiga.

19,30 H CINE EDIF POLITÉCNICO DE LA UNIVERSIDAD “Un hombre soltero” (USA, 2009), de Tom Ford. Entrada: 1 quilo de alimento non perecedoiro, para axudar ao Banco de Alimentos de Ourense.

22.00H Café Cultural Auriense .Concierto de” La Pegatina” Rumba urbana catalana

Día 23:

Exposición Galería Manuel Marquez, Tábula Rasa é unha selección de 15 obras de Ángeles de Prado, Jesús Escudero e Gerardo Fraga abarcando en conxunto dende o expresionismo abstracto, o neopop e o materialismo, ate a pintura metafísica.

21.30h Café pop Torgal “Bigott” é o proxecto persoal do zaragozano Borja Laudo, unha indescriptible xoia musical, desas que hai que escoitar

Día 24:

20.00 h COCIERTO AUDITORIO MUNICIPAL  O MC alicantino Nach é un dos rapeiros máis veteranos e respetados do hip hop español.

20.00 CENTRO CULTURAL DE LA DIPUTACIÓN. CINE CLÁSICO “DESAYUNO CON DIAMANTES”

21.00H  CAFÉ CULTURAL AURIENSE Concerto-presentación da segunda edición do LIVE FOR MADNESS METAL FEST, Festival que se celebrará o sábado 10 de marzo na Sala Red Sounds de Ourense.

Na presentación estarán as bandas

OVERDOWN Metalcore Progresivo / Djent (Madrid)   myspace.com/overdownmusic

PRIMITIVE Metal / Hardcore  (Santiago DC)  myspace.com/fucking primitive

Posterior ó concertó haberá festa no Pub O Jato Nejro

Día 25:

20.30 H TEATRO PRINCIPAL , CONCIERTO

O sexteto de corda clásico, Hyperion Ensemble, tense convertido nunha das agrupacións musicais máis parabenizadas da música de cámara en Europa. O conxunto fundouse en 1996, con músicos das máis prestixiosas orquestras e agrupacions clásicas do vello continente.

L. Boccherini   Sexteto de cuerda nº 2 en Si b M, Op. 23/2, G. 455

F. Mendelssohn – Bartholdy  Quinteto de cuerda nº 2 en Si bemol

A. Dvorak  Sexteto de cuerda en La Mayor, Op. 48

Día 26:

12.00h Auditorio Municipal La Machina Teatro presenta “Grillos y Luciérnagas” un xogo poético con referencias ás luces, sons e en definitiva ó territorio máxico que é a noite.

19.00 Teatro Prinicpal “Querida Matilde”, unha comedia do dramaturgo estadounidense Israel Horovitz.

Día 27: MUSEO MUNICIPAL , EXPOSICIÓN.“Naqueles Vellos pupitres”

Día 28:

EXPOSICION CAIXANOVA AUGA TESORO DE VIDA, CAIXANOVA, plaza mayor.

19.30.h Café Borea, Club de lectura de Orense, “El hombre de Vitruviopor Juanjo Lamelas.

Día 29:

19.30h. Edificio Politécnico, Incendies (Canadá, 2010), de Denis Villeneuve.

20.00h CINE  Centro Cultural de la Diputación “Cine e Vida” Organiza: Parroquia de San Pio X.