search
top

‘A luminosa mirada dos ollos de Isaac’

Hace una semana, el día 9, se presentaba en el Museo do Pobo Galego de Santiago de Compostela el libro ‘A luminosa mirada dos ollos de Isaac’ . Este era una suma del homenaje con el pasado del día 5 de enero, se hacía con motivo del primer aniversario de la muerte de Isaac Díaz Pardo, una figura imprescindible en para la humanidad, sin duda todo un personaje que como bien describían en la presentación, con mucho amor, todo un humanista entregado al hombre, a compartir todo aquello que tenía en pro del resto.

Hablamos de un empresario y capitalista que nada tiene de común, de habitual, en nada se parece a tantos otros que pertenecieron, o siguen perteneciendo a dicho sector, Isaac era de lo más especial y se todo un personaje de lo más carismático. Recuerdo una entrevista que le hicimos para un programa cuando yo trabajaba en TVE-Galicia, fue la primera vez que pude compartir con él un tiempo, un momento de charla con él fuera de dicha entrevista y me pareció un ser maravilloso, dulce, sencillo, sincero, lleno de ternura y de ganas de hacer, me recordaba a un “duendecillo” incansable indiferente al tiempo y al paso de éste…

En la presentación de “a Luminosa mirada dos ollos de Isaac” hacia él apuntaban palabras y frases llenas de ternura para referirse a su persona, a su esencia, hacia este ser que como mencionaban de él a modo de anécdota, “tenía dos corbatas para lo necesario y su último traje comprado hace 20 años”.

un recuerdo con Isaac Diaz Pardo

Cadernos Ramón Piñeiro

A colección dos Cadernos Ramón Piñeiro encádrase no proxecto de investigación homónimo que a Xunta puxo en marcha en 2003, ano desde o cal levan xa saíndo do prelo un total de 24 volumes centrados no pensamento e na cultura galega. Estas publicacións están coordinadas polo profesor e investigador do Centro Ramón Piñeiro para a Investigación en Humanidades (CRPIH), Luís Alonso Girgado. Os volumes desta colección teñen como obxectivo afondar no coñecemento de autores relevantes en lingua galega, como aqueles aos que se lles dedica o Día das Letras, e difundir a súa obra. Alén da publicación de textos inéditos e/ou correspondencia, tamén se leva a cabo unha análise en profundidade da súa contribución á lingua e á cultura de Galicia. O Centro Ramón Piñeiro para a Investigación en Humanidades, dependente da Secretaría Xeral de Política Lingüística, ten como fin promover, desenvolver e dar difusión a proxectos e programas galegos de estudos lingüísticos, literarios, históricos e antropolóxicos. Na actualidade, centra as súas liñas de investigación en proxectos de lingüística con aplicacións informáticas, en estudos de prosa e poesía medieval, na recuperación e análise de publicacións literarias e en proxectos de antropoloxía referidos á identidade colectiva, entre outros.

Dejar un comentario

top